Sunday, October 24, 2010

" 50 Bloggers Diperlukan"





Buat satu entri ringkas bertajuk "50 Bloggers Diperlukan" dan ceritakan kenapa anda mahu menyertai blogroll 100penulis.com. Jangan lupa selitkan link pengumuman ini juga :http://www.100penulis.com/2010/10/50-bloggers-diperlukan.html"


   Wow!Inilah peluang terbaik yang sekian lama ku tunggu.Bertanya pada orang, tak tahu pada siapa harus ku tanyakan. Maka berjalan-jalan malamlah aku saban malam tanpa bulan tanpa bintang (Dalam bilik lah maksudku )Sedang aku kegelisahan melihat traffikku yang kurang menggalakkan, aku terpandang entry seorang blogger yang benar-benar membuatku membuka mata. Inilah peluang yang ku nanti-nanti.Tanpa berlengah aku pun menerjah mencari arah agar jalan ku lalu tak sendiri lagi.

   
   Blogger aktif?Sudah tentu kalau tak percaya cuba bilang entry ku satu-satu.Lalu mengapa harus ku tunggu lagi?Aku juga mahu traffikku laju dan jem sekalipun tetap aku mahu.Moga-moga dengan sedikit ilmu yang ku miliki, tersenarai juga aku di 'blogger aktif'.Bukan aku tak sanggup berjalan saban hari dari rumah ke rumah namun bukankah dengan turut serta 'blogroll 100penulis.com. ' jaminan penuh pasti aku dapatkan?Aku juga ingin rumahku sentiasa meriah dengan lampu-lampu melimpah dek ramainya pengunjung datang berkunjung.Moga dengan kesediaanku menjadi sebahagian dari 'blogroll 100penulis.com.' rumahku akan sentiasa menjadi perhatian.

1 comments:

'Athifah Markzzaki said...

salam 100 penulis!

waah.. smooth purple sangat cantik.. ;DD

Post a Comment