Wednesday, November 24, 2010

BLOG LIST BEN ASHAARI SEPTEMBER

image

    Sebenarnya telah lama aku mengikuti blog Ben Ashaari ini.Tetapi terlalu ramai follower yang ada, maka tentulah Ben tak perasankan aku, seorang SCARLETT O'HARA.Mulanya ku sangkakan blog ini berkaitan travelling, rupa-rupanya berkaitan masakan.Aku kagum melihat lelaki yang hebat memasak seperti Ben Ashaari.Maklumlah kalau Chef Wan tu, imej biasa seorang chef tapi Ben Ashaari sekali pandang, macam jurulatih taekwondo pun ada.

   Aku teringin juga untuk turut serta dalam new blogger Ben Ashaari tapi niat itu ku lupakan kerana jika tak silap tarikh tutupnya adalah 15 September lalu.Namun hari ini, waktu aku menyemak entry terkini blog-blog yang aku follow, terpandang pula entry terkini Ben Ashaari tentang perkara yang sama.Maka oleh itu tanpa melengahkan masa sedetik pun, dengan segera aku menulis entry ini.Ku harap sudi apalah kiranya En Ben Ashaari menyenaraikan juga blog ku yang baru setahun jagung ini.

   Kategori yang aku pilih adalah N0.2 TULIS DIARI iaitu blog peribadi memandangkan apa yang ku catatkan dalam blog ku setiap hari adalah catatan peribadiku sebagai seorang pendidik dan juga seorang insan biasa.Tentang aktif, rasanya aku memang aktif kerana setiap hari eku menulis entry terkini.Maka cukuplah syarat-syaratnya bukan?

   Akhir bicara, aku harap dengan tersenarainya blogku di blog Ben Ashaari, makin bertambah teman-teman yang dapat ku berkongsi ilmu dan pengetahuan.Juga semakin ramai pembaca blogku yang dapat berkongsi kelopak-kelopak pengalaman hidupku.

   TERIMA KASIH EN.BEN ASHAARI   

11 comments:

syazana amira said...

salam ziarah :)

aima in luv said...

salam perkenalan dari saya
terjah dari blog BA

Anonymous said...

salam perkenalan blogger ;)
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Dr Rozmey idola hatiku"

"2.Kelebihan Ayat Ruqyah"

man yusoef said...

salam perkenalan...

Mila said...

Salam Kenal...
http://abahmila.blogspot.com/

Anonymous said...

salam ziarah...jalan2 kt cni dari blog BA...selamat berblogging...4low blog neyh jgk ^^

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Myvitrd said...

jumpa blog dari BEN ashari.. teruskan bersama BEN

Cik Su Life Cycle said...

mesti lepas nie traffik pun naik..hehe..selamat berkenalan

whiteco-p said...

selamat berkenalan..

Uji Hussein said...

Selamat berkenalan semua.Jgn jemu singgah lagi ye!

Post a Comment