Friday, November 26, 2010

Hadiah buat Ben Ashaari

1.Ini dia header Blog Ben Ashaari

image

2.Tajuk : Cerita kreatif Aku nak bagi Ben Ashaari hadiah
( Tajuk ni aku ubah sedikit sesuai dengan personalitiku.Harap boleh diterima ya En.Ben )

3.Karangan berkaitan hadiah yang akan diberi



    Setelah puas aku merayau dari satu blog ke satu blog, ku rasa inilah hadiah yang akan kuberi buat En.Ben Ashaari.Aku bukan anak jutawan untuk kuberikan hadiah harga ribuan. Hartaku hanyalah hati maka ku hadiahkan En Ben CD ini.Dengan lagu Love Story dendangan Andy Wiliam yang sangat aku gemari, ku harap akan makin bersemaraklah cinta kasih En. Ben bersama si isteri.Meskipun harganya tidak seberapa, nilai kasih sayang dan ingatan daripada seorang teman bernama Scarlett O'hara ku harap akan sentiasa di ingatan.Oleh kerana harganya tidak seberapa, tentulah ku beli dengan wang gajiku setelah keikhlasan ku curah menabur bakti membina anak bangsa.

( 97 perkataan.Menepati syaratkan?Tak percaya kira.Ikut kiraan summary paper 2 English PMR )

4.url telah pun dipaste di ruangan komen.Harap tak terlepas pandang blogger anchovy ini ya En Ben.

2 comments:

Post a Comment