Monday, November 29, 2010

Kazar dan Katak kelakar.

    Habis saja menonton Putera Katak slot Legenda TV3, aku terus mengadap Cik Lenovoku ini.Buat masa ini aku beri 3 bintang.Rupa-rupanya putera katak kelakar.Dialog pun kelakar.Biasanya Syarifah Abu Salem buat skrip romantik ala-ala "Kuala Lumpur Di Mana Suamiku'.Tapi tak mengapa, kerana bila watak Tini lakonan Nora Danish telah berjumpa dengan putera katak ( Zizan Nin ) tentu bertukar romantik.Kalau tak pun komedi romantik.Oklah tu.


   Watak yang lain biasa saja cuma watak Nenek Sihir lakonan Mak Jah nampak paling menonjol.Macam ahli sihir betul!Lain rupa Mak Jah.Tambah cantik bila disolek.Yang paling aku suka ( dan  teruja ), tak ku sangka watak bapa si Tini ,Kazar yang bawa.Seronoklah aku kerana berilah apa juga watak, Kazar tak pernah menghampakanku.Dan esok terpaku lagilah aku di depan TV menonton Kazar si bapa Tini.Buat ASTRO, terima kasih kerana siaran terang dan jelas walau pun hujan tak berhenti turun.

Akhirnya dapat juga ku google foto macho Kazar.Latar pink pula tu!

Susah juga cari gambar Mak Jah.Yang ini Mak Jah dan Pakcik Hamid Gurkha.

Bagi yang ada masa, silalah menonton Putera Katak di TV3.Masa tayangan.....lupa pula kerana aku jarang menonton TV3 sebenarnya kerana iklan melampau banyaknya.
(Opps!Maaf ye TV3)

0 comments:

Post a Comment