Wednesday, December 8, 2010

Baim Wong vs Baim Kiki

    Selesai mandi petang tadi, sempatlah aku menonton ' Cinta Kirana ' di Astro 104.Baim yang aku suka sangat tu bukanlah Baim Wong ' Benci Bilang Cinta ', tapi Baim kat bawah tu.Nama betul Kiki apa ntah (Susah nak ingat nama orang Indonesia )

Alahai...comelnya!
(Gambar daripada Cik Google )

Ini nenek Sita ( nenek Kirana yang mulutnya macam mulut baby)

Ini Baim juga dengan Mak Surti ( Mama Dahlia )

Ini Tsania Marwa yang bawa watak Rianna.Watak Rianna paling aku salute kerana Tsania pandai sangat bermain dengan perasaan dan ekspresi muka.

Ini barulah Baim Wong yang bawa watak Dimas dalam 'Benci Bilang Cinta'

(Ooo...Baru aku ingat nama sebenar Baim Cinta Kirana adalah Kiki Farel)

Akhir sekali yang di bawah tu.

dan

Siapa tahu cepat angkat tangan.
Klu : Kedua-duanya pelakon hebat Indonesia
(Aku tonton di SCTV tau )



1 comments:

Nur Azila Ismail said...

kiki farel mmg cuteee . muke baik jer

Post a Comment