Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 12, 2010

Ingat kucing ke?

DAHULU

Tawaran istimewa untuk lelaki Malaysia!
RM14,000 sahaja.

1.Setia sebagai teman hidup

2.Wajah bak artis

3.Cantik jelita


4.Sentiasa bersedia sebagai penghibur

5.Sangat setia dalam bercinta


6.Pembersih dan putih gebu

7.Belum tercemar ( masih dara kot )
< semua gambar milik Cik Google >

   HARI INI

BAHAGIA... Mohd Fairudz bersama isterinya yang kini berusia 28 tahun.
Isteri cun (dengan harga ) RM14,000
( Ingat perempuan ni kucing ke apa!)

Berita lanjut baca di myMetro

Ingat semua gadis di Malaysia dah 'tercemar' ke?


8 comments:

honeyvsbee said...

adeh marah nyer cik..tk baca lg nih..sat g baca lah..sabar2

makcek bukan nenek said...

ahaa itu lah .
rasa mcm dkat je ngan cik scarlett nih .
heheh
follow u back dear^^

Millomocca Danique said...

bajet isteri ni boleh di banding-banding..
sapa jadi adik dia ni mesti malu tahap gaban sebab abg sendri wat kenyataan gitu....

Anak Muar said...

perghh.. berbaloi-baloi agaknye kalau buat loan 14000-00

hehe..

.::: Princess MOMOY :::. said...

comel sungguh tucen-tucen itu
orang sana memang betul2 taat
sikit pun x sosial dan kuar umah dear

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

Tuan Penasihat said...

hmmmmm......
soalan yang last tu yang susah nak jawab tu?
camna ar nak tau?
huhuhuhu....

Myaby said...

mengarut je cari bini magribi tu!

Mr. TN_SkY said...

ahaha...aduii..isu panassss

Let's have a break!