Tuesday, December 14, 2010

Bling bling buatku pening!





Gambar macam biasa pinjam daripada Cik Google.

   Cuba lihat imej di atas?Cantikkan?Bling-bling lagi.Memang ramai yang suka.Tetapi tahukah anda yang 'bling-bling' itulah selalu mengganggu mood aku nak blogwalking.

   Aku tekan 'follow' yang keluar widget link zirafah dan entah apa-apa tersengih.Geram betul aku.Aku shout kat shoutmix pun si zirafah dan kawan-kawannya juga yang muncul.Sekali dua takpelah tapi 4,5 kali aku tekan zirafah juga yang muncul.Menyampah aku.Terus aku klik keluar blog.Ha...padan muka tak jadi aku follow.

    ...kerana aku guna netbook ke? ( En.Ben pun guna netbook juga )Kesimpulannya, kalau serious nak berblogging, kenalah korbankan minat sendiri ( aku pun dah buang snow kat blog aku ) Blogging bukan untuk sehari tetapi kalau boleh hingga uban penuh di kepala!


Pembetulan :
Bukan Cik Zirafah tapi Cik Zebra,singa. hippo dll.
(Maaf ye Cik Zirafah!) 



2 comments:

tigrismalaya said...

ai punyer ok dok? risau kot2 berlaku sedemikian rupa....

kpah k-poh Sharifahnor said...

kpah pun ada kena cam tu..tapi kpah tulis kat komen [wpun tak de kena mengena dgn tajuk n3..heee]utk bgtau yg shoutbox tu tekan2 masuk widjet..!!! ada yg cadang supaya kpah tekan2 byk kali..tapi..paham2 aje lah...org tua ni tak berapa nak sabar!!!! heeee...

Post a Comment