Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 14, 2010

Bling bling buatku pening!





Gambar macam biasa pinjam daripada Cik Google.

   Cuba lihat imej di atas?Cantikkan?Bling-bling lagi.Memang ramai yang suka.Tetapi tahukah anda yang 'bling-bling' itulah selalu mengganggu mood aku nak blogwalking.

   Aku tekan 'follow' yang keluar widget link zirafah dan entah apa-apa tersengih.Geram betul aku.Aku shout kat shoutmix pun si zirafah dan kawan-kawannya juga yang muncul.Sekali dua takpelah tapi 4,5 kali aku tekan zirafah juga yang muncul.Menyampah aku.Terus aku klik keluar blog.Ha...padan muka tak jadi aku follow.

    ...kerana aku guna netbook ke? ( En.Ben pun guna netbook juga )Kesimpulannya, kalau serious nak berblogging, kenalah korbankan minat sendiri ( aku pun dah buang snow kat blog aku ) Blogging bukan untuk sehari tetapi kalau boleh hingga uban penuh di kepala!


Pembetulan :
Bukan Cik Zirafah tapi Cik Zebra,singa. hippo dll.
(Maaf ye Cik Zirafah!) 



2 comments:

tigrismalaya said...

ai punyer ok dok? risau kot2 berlaku sedemikian rupa....

Sharifah nor said...

kpah pun ada kena cam tu..tapi kpah tulis kat komen [wpun tak de kena mengena dgn tajuk n3..heee]utk bgtau yg shoutbox tu tekan2 masuk widjet..!!! ada yg cadang supaya kpah tekan2 byk kali..tapi..paham2 aje lah...org tua ni tak berapa nak sabar!!!! heeee...

Let's have a break!