Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 14, 2010

Opocot!Terkejut aku!

Hai!Fikirkan apa tu?


Kesiannya!Hilang buah hati ke?


Awak pulak Cik Nyet?Fikirkan apa?Ala.... ceritalah...



Mak datuk!Teruknya Cik Antu berfikir.Sampai terkehel leher!


Cik Yam pun berfikir juga ke?Sampai tegak berdiri!



Awak pun berfikir juga Cik Moo?
Risau tanduk tak tumbuh lagi ye?




Pak cik Embek pulak kenapa tersenyum?
Mbekkkkk!Mbek!!!!Macam mana aku tak senyum?
Orang semua tengah sibuk fikirkan azam baru.Awak saja buat-buat tak tahu.Alah!Kura-kura dalam perahu!


       Laa... aku lupalah.Kan tak lama lagi 1 Januari   (harijadi aku tu )Mestilah semua orang fikir tentang azam tahun baru.Macam mana aku boleh terlupa ni?Apa azam aku ye?Ini kena buat post-mortem dulu ni sama ada azam yang lepas berjaya atau tidak.Barulah boleh cerita tentang azam baru.



Haa ..... Macam tulah.
Opocot!Terkejut aku!


(Gambar semua ikhsan Cik Google )




5 comments:

ANATI SOKI said...

kucin comel mata biru! ulalalal.. suka!

Puteri Iqa Izyan said...

alolo...comel lah kucing yang first tuh. sedih je.. :P

Cempakamelati said...

Haah saya pun sama, paling suka tengok kucing tu..comel tul. Selamat hari lahir yang akan disambut 1 januari tu...takut terlupa..saja ucap awal.

nur intan hazirah said...

azam saya taun nie adalah untuk capai azam taun lepas hakhakhak ok cam tue????

Irnie said...

ops.. sib baik singgah di sini.. hampir lupa sudah perlu memasang azam lewat awal muharam yg lepas.. ermm.. ye la perlu post-mortem dulu nih.. ;p

Let's have a break!