Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 19, 2010

Patah sayap aku bertongkatkan paruh!

   Semalam, visitors ke Scarlett's Petals, melebihi sasaran yang ku jangkakan.Bw taklah sampai pening kepala dan tersalah masuk rumah seperti 2,3 hari lepas.Tapi visitors, wow!Boleh tahan.

   Hari ini, lepas siap cantik-cantik ( kenalah cantik-cantik manalah tau sedang asyik berbw ada orang datang.Kan malu kalau belum mandi!) dengan segera aku mulakan penerbanganku ke rumah-rumah teman blogger.Semalam kereta rosak terpaksa naik lori jadi hari ni aku datang naik kapal terbang.Mudah-mudahan sasaranku 1000 follower dapat ku capai segera.

   Eh!Kenapa tak naik-naik kapal terbang ni.Aku dah jadi berat sangat ke sebab hari-hari makan ketupat?Tiba-tiba...tut!tut!Pramugari hantar surat.Cuba baca isi surat  di bawah tu.
___________________________________________


Dear customer, you have exceeded the 5GB/mth usage (Celcom FUP). Pls purchase additional volume or we reserve the right to control yr broadband speeds. TQ

___________________________________________

      Waaa!!!!Aku rasa bercucuran airmataku.Tak dapat naik kapal terbang ke rumah kawan-kawan.Habislah traffic aku hari ni kalau aku langsung tak bw.Fikir punya fikir, aku mesti kuatkan semangat.Kapal terbang adalah sejenis pengangkutan.Kan aku ada basikal?Basikal pun pengangkutan juga.Aku naik basikal je lah bw hari ni.Esok baru boleh naik kapal terbang semula.( hari ni dahlah Minggu, hujan, malas aku nak keluar cari kedai CELCOM beli tiket kapal terbang).Bw mesti bw!Patah sayap aku bertongkatkan paruh!Tunggu aku ye kawan-kawan!

Kalau tayar basikal pula pancit, aku naik Cik Tortoise kat atas.Bergerak juga kan!

Kalau Tuk Mun bolehtakkan aku tidak!
( Gambar aku pinjam daripada Tuk Mun di atas.Silalah klik)

p.s:Sesiapa tak faham entry di atas, silalah daftar diri jadi blogger ye.




7 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!! target yang hebat tuh..semalam first time gak la..org dtg blog wan tak putus2..mungkin sebab segmen dari abg ben kot..first time unigue views 200++.. biasanya 100++ je..

chicha$hanteq said...

wah!!hebat...
bersemangat dengan kenyataan scarlett..boleh jadi satu inspirasi wat saya..

moga2 archieve target yerr dear..

YUL said...

kahkahkah, sama la bro, kapal terbang berjenama celcom nie skrg da macam sial pulak, haha, aku macam nk beli kapal terbang lain je.

ZWAN SABRI said...

Dear customer, you have exceeded the 5GB/mth usage (Celcom FUP). Pls purchase additional volume or we reserve the right to control yr broadband speeds. TQ
haha.. same goes to me..
skang ni BB celcom lembab giler dah..
naseb bek ada streamyx kat umah.. so skang ni guna straemyx dulu sementara nak menunggu kelajuan BB celcom tu balik.. HAHA

grOundnUt said...

congrats!usaha itu bukan tangga eskelatorr...ekekekek...^^

Sharifah nor said...

kak pah guna streamyx wi-fi..

absolutely emy said...

all the best.. selamat berjaya.. :)
saya naik besikal digi.. penat jugak nak bergerak..

Let's have a break!