Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, December 1, 2010

Segmen : Aku blogger! So What??


image
Header En.Ben
No.1 ( Header En.Ben kat atas tu )

No.2 Tulis tajuk dan linkkan ke entry En. Ben
( Dah buat kat atas tu )

No.3 Latar belakang blogger
( Ni segan nak jawap ni)

a) Pendidikan : B.Ed TESL UKM

b)Lokasi bertugas : Johor Bahru, Johor

c)Asal : Johor Bahru, Johor

d) Hobi : Blogging ( dah tak macam hobi masa cuti ni.Sehari ada 4 jam sibuk blogging ), melukis, menulis, membaca

e)Pekerjaan : Guru B.Inggeris Sekolah Menengah ( Masih DG 41 lagi.)

f) Warna kegemaran : ungu

g) Tokoh disanjungi : Tun Dr Mahathir Mohamad

h) Yang paling dibenci : Orang yang menggigit tangan orang yang memberi makan.

i) Motto : Never say no to success

j)Jenis Rumah ( yang ini boleh En.Ben?) : Semi D

k) Lahir : 1 Januari

< Cukuplah tu ye >

4.Jawapan soalan-soalan En.Ben

* Pendapat mengenai dunia blog
Sangat berguna sebagai wadah perkongsian ilmu dan pengetahuan di samping mencari kenalan dan bertukar-tukar pendapat dan pengalaman

*Perkara positif dan negatif dialami sepanjang berblogging

Yang positif banyaaaak terutama bab Sharing is caring oleh blogger-blogger baik hati seperti En.Ben.
Yang negatifnya satu saja iaitu terjumpa seseorang yang menyamar jadi saya di alam siber.
< Obsess yang amat sangat hingga buat saya jadi hangat>

*Apakah blog ini hanya untuk mencari nama / glamour
Dengan yakinnya saya jawap TIDAK

*Banggakah anda menjadi seorang blogger
Bangga tahap melampau tu tidaklah cuma bila ada ibu bapa anak-anak didik saya yang beri pandangan positif dan sokongan serta mengaku pengikut / pembaca setia blog saya, rasa bangga jugalah.
< Kalau En.Ben puji blog ni di blog En.Ben wah..... berganda-ganda agaknya saya bangga>

Syarat terakhir : Tidak kurang 100 perkataan.
( Dah cukuplah tu rasanya )

10 comments:

Cik Gallus Gallus said...

hye teacher..
blog best kan ;D

nazirulhazwan~ said...

babe yg baik hati:)
fon tuka sket babe.agak sukar nk bace:P

Izamir Ridzwan said...

saya join jugak.. jemput baca yer..

http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/12/aku-blogger-so-what.html

Saia Az said...

terjah drpd belog abg ben, terjah blog saya jugak ea, hehe <3

♥-- emieysandra --♥ said...

singgh k sgmen BA ni..slm knal ;D

AziE said...

Good afternoon teacher

akubersamaCahya said...

singgah dari blog BA =)
jemput ke blg sy jugak eh. ^^,

Nur Mudrikah said...

oyeh...jumpa cikgu kat cni..hehe

salam ukhwah

Aku_Insan said...

salam ziarah
go blogger!hehe

farah hairuddin said...

salam ticer!!hehhehe..best kn berblog~

Let's have a break!