Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, December 1, 2010

Terima kasih teman

   
Terima kasih nazirulhazwan

   Seronok bila makin ramai teman-teman di alam siber ni.Kalau boleh nak online 24 jam - solat - tidur.Tapi tanggungjawab sebagai seorang anak perlu juga ditunaikan.Maka wajiblah aku menjenguk emak yang semakin tua.Di rumah emak susah sedikit nak online.Bukan line tak de tapi, kurang sikit privacy.Maklumlah dengan anak-anak saudara yang macam murai.Aku pula mak saudara yang baik hati.Tak jemu-jemu melayan kerenah anak-anak buah.

   Pulang saja ke rumah, selepas kenyang makan yong tau fu resipi sendiri, aku pun mengadap Cik Lenovoku yang setia menanti.Ku semak komen dan salah satu berbunyi begini ; Babe yang baik hati :)  ( Baik hati?Terima kasihlah kata aku baik hati )fon tuka sket babe.Agak sukar nak baca :P  Terima kasih nazirulhazwan kerana sudi berterus terang.Maka untuk entry kali ini aku cuba font yang lain ye.

Apa pendapat En.Wan?Ok tak?

2 comments:

oshin said...

hehe. oke dh . lalala

nazirulhazwan~ said...

haaaa, baru la boleh bace dgn hati yg tenang:P hehe.kan best cmni, kite bg nasihat, org terima dgn hati terbuka,kn?kn??:)

btw, toksah la panggil wan.hehe naz lebih kacak bunyinye kot:P

Let's have a break!