Monday, January 17, 2011

Abang teror yang teror!

Scarlett\

   Entry yang ini khas buat seseorang yang telah banyak berjasa melayan kerenah aku yang cerewet.( sikit je tau!) Aku manalah tau buat header ummphh macam blogger-blogger lain.Aku juga suka sesuatu yang lain dari yang lain.Banyak header yang bling bling, gerak-gerak, warna-warni dan macam-macam lagi.Pendek kata kata Astro Macam-macam ada!!!!!Tapi aku berkenan pulak header yang blogger istimewa ni buatkan untuk aku.Bukan tempah tau, tapi free je.

  Penerangan tentang header tu?Ok; Aku suka yang klasik.Maklumlah nama aku pun klasik.Kalau guna nama puteri tu, bila bw, berlambak-lambak blogger guna nama puteri.Hinggakan Puteri Mengawan pun ada.Jadi si gadis bergaun putih itu adalah aku, Scarlett O'Hara yang klasik ( + misteri.....  ) Aku ni simple orangnya jadi aku naik basikal jelah.Tak payahlah naik BMW ke apa.Tu yang ada basikal kat situ tu!

   Taman bunga tu pula melambangkan hatiku yang penuh taman.Maknanya aku seorang yang baik hati.Kata orang tau bukan kata aku sendiri.Imej header tu nampak macam blur je kan?Maknanya aku seorang yang misteri...( Sebenarnya pemalu.Ialah... siapalah aku dibandingkan dengan blogger-blogger  jelita yang lain).Kelopak-kelopak bunga di taman tu melambangkan 1001 kisah kehidupan yang ingin aku kongsikan bersama.

   Apa-apa pun aku ucapkan jutaan terima kasih buat insan yang memerah otak membuat header aku.Siapa lagi yang teror tu kalau bukan Abang Terror!Tak caya?Gi lah tanya dia sendiri!

6 comments:

abgteror said...

thanks wat entry nih....abg try gak buat lain...tapi serious....yg nih is the best....banyak2 abg wat yg nih istimewa skit sbb nak memenuhi kehendak tuan blog....and hasilnya bila pasang mmg masuk sgt2....sbb tuh wat len pun tak jadik....hehe....ape pun lau dpt wat lg terbaik abg send....tapi yg nih mmg best sgt2 dah....peace n thanks again....

toyolkiut said...

TK x pndang pd header, tp loading bila blogging..
jika entry mnarik minat, TK komen..

Syafiq Rosli said...

hehe..untg badan lah

Anonymous said...

br ku tau..

KELI OH KELI said...

memang cantik banner tu...ada klass!!

mumu said...

nice ! :)

Post a Comment