Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, January 21, 2011

Aku nak tiramisu!!!!


   Hish!Berjam-jam aku tunggu!Dah tak sabar nak tengok tiramisu!Tup!Tup!Yang keluar Naruto!!!Bertuah betul.Sapelah nak tengok Naruto!Tak nak aku!Kalau Doraemon tu aku layanlah jugak.(Sorry ye peminat Naruto.Aku tak dapat memaksa diriku untuk jatuh cinta pada Naruto).Mana tiramisu aku????Aku dah tahan dah ni!!!!

Tiramisu ni?Memang aku suka tiramisu ni tapi aku nak tiramisu yang tu jugak!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Haa..... yang ni lah! Dah seminggu ni aku terpikat dengan tiramisu ni.Orang lain dah dari awal dah.Aku bukan tak nak tengok dari awal tapi, time tayangan tu maghrib jadi time 'off'  ni lah aku nak tengok.Rupa-rupanya hari Jumaat memang takde.Yang ada cuma Naruto!

Inilah tiramisu aku.Manis tak?Lemak berkrim!!
(Inilah Mohd Pierre Andre bin Nazrul Andre)


Ini pulak Si Sy Amani, si budak' kecik' yang selamba.

Tiramisu aku dan ibunda tercinta, Khatijah Tan.Tapi ibunda dalam Tiramisu yang di bawah tu!

Shiela Mambo

Biarlah orang kata cerita ni mengarut ke, heronya boroi ke, heroinnya tak cukup umur ke, aku rasa terhibur menontonnya.Tapi mulai Isnin depan, dek kerana tayangannya waktu maghrib, tak dapatlah aku menonton.Takde siapa yang marah tapi aku malu pada Allah kerana masa tu adalah masa solat.Takkan nak solat macam iklan!Iklan pun lama.Ye tak?

4 comments:

Ratu Sulaman said...

bes ke crita ni? Nk tgk, tp time maghrib mmg tak free la.. :D

abadi romeo said...

dah lama aku tak layan cerita Melayu..entah kenapa...

toyolkiut said...

citer tv3 tu ke..
TK lum pnh tngok lg..
tp klau pierre blakon, slalunya best..

cik bahulu oren said...

cite ni best
tp x puas ati jgk bila ubh siaran stat pkul 7 kn..

Let's have a break!