Wednesday, January 26, 2011

Betul-betul aku tak perasan!

   Malam semalam aku saja-saja je nak googlekan nama blog aku sendiri jadi aku pun taiplah Scarlett's Petals dengan bangganya.Kemudian aku pun terjah le mana yang patut.Tiba-tiba aku terpandang : Blog Review:SCARLETT'S PETALS| Riwayat Hariku. Aku pun apa lagi, dengan segera aku pun terjah ke situ juga.

   Tiba-tiba, aku rasa malu yang tak terhingga.Betul-betul aku malu kerana aku langsung tak perasan Sop pemilik http://www.gnesop.com/2011/01/blog-review-scarletts-petals.html telah sudi membuat review tentang blog aku Scarlett's Petals ni.Betul-betul aku tak perasan.Jika dilihat pada tarikhnya 10 Januari tu betul-betul masa aku tengah sibuk kerana sesi persekolahan baru saja dibuka.Tapi jika aku sedar, tentu aku segera membuat entry khas sebagai tanda penghargaanku.Namun apa kan daya, masa bukanlah perahu yang dapat ku undur semahuku.Hanya jutaan maaf dapat ku kirimkan kerana berlagak seolah-olah tidak menghargai review yang diberi.Maafkan aku Sop! Betul-betul aku tak perasan!

  Buat teman-teman yang tanpa jemu menyokongku, hanya ucapan terima kasih dapat ku hadiahkan.Mudah-mudahan kita sama-sama berjaya dalam dunia tanpa sempadan yang kita cintai ini.Penghargaanku buat :

1.  Sop

2.  eiela

3.  padin



Terima kasih tidak terhingga juga untuk :
Abang Teror
Pendekar Berkuda
Kak Chik @Ella
Ben Ashaari
Iqbal Hakimi
Groundnut
Lekat lekit
Mak
Zwan Sabri
Asyraf
Afiq Bukhari
Nazirul Hazwan
Mr.Curly
Belalang
Budak Johor
Ellen
seri
Cik Ungu Violet

... dan semua yang tak mampu aku sebutkan satu-persatu.
Salam sayang untuk 1015 orang followerku setakat ini.
Jangan jemu untuk sentiasa menyokongku.

Kad ucapan rinialik.blogspot.com tolong buatkan.

Khas untuk Sop:



11 comments:

||aLeaSaRa|| said...

wah tahniah ye sis!kena buat n3 special ni he3...thumbs up...

Indra Amirrul said...

wah,,tahniah2..

btw..jom singgah sini jap..ada segmen menarik utk anda join..:)

http://fiarcacoutura.blogspot.com/2011/01/segmen-my-favourite-show.html

Miera Hassan said...

hihi sama2 awk :D

whitecappuccino said...

Laa..terima kasih..ada jugak nama akak ker?? sama2 ya..betul kadang2 kita tak sempat nak bw semua yg kita follow dan yg follow kita tapi ada masa kita akn dtg juga...:) all the best ya scarlett!!

Mat Sabu said...

wahhhh

Anonymous said...

salam,

tahniah. :) semoga kita sama-sama terus sukses :)

Belalang hijau Perisik said...

bagusnyer buat entry mcm nih...belalang rase sop x amik hati atas hal nih...sop sorang yg sporting dan friendly...x gitu sop?

hee

Misz-ella said...

eh ... kakchik pun ada ye? sama-sama cikgu ..

gnesop.com said...

terima kasih atas lovely entry ini.
suka sgt.. :)
semoga terus maju jaya dalam dunia blogging

nazirulhazwan~ said...

sama2 scarlett yang emsem.hehe
sy mesti sokong.hehe;p

grOundnUt said...

wahh...tak sangka kacang pon dapat pernghargaan..teruskan berbelog ya..walaupon line tenet sucks..blog tetap blog!ehehehe..^^

Post a Comment