Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 24, 2011

Cepat teacher!Ada orang berkhalwat!

   Teacher!Teacher!Cepat!Khalwat teacher!
   Aku pun apa lagi.Terkocoh-kocoh meninggalkan balai Iqra' menuju ke dewan Lestari.Bertuah punya budak!Baru je ustazah beri tazkirah pasal jangan hampiri zina.Dah dia buat hal pulak.Budaya couple setau aku tak wujud secara terang-terangan di sekolah aku ni.Diam-diam tu adatlah.Budak baru nak naik.  Mana dia yang berkhalwat tu?.Aku tak sabar nak tahu.Tu ha!!!! Kat tepi tiang tu!( Yakin je budak ni menjawab) Aku pun apa lagi, menjengukkan kepala ku ke balik tiang.Sebiji macam Cikgu Bedah dalam cerita Adik Manja dulu.

  Laa.... aku ketawa besar.Mana khalwatnya nak oi!!! Yang tu tak dikira khalwat.Kenapa pulak?Anak murid aku dengan muka suci gila bertanya balik.Kan bercium tu teacher.Dahlah duduk berdua-duaan.Aku geleng-gelengkan kepala sambil cuba menerangkan pada anak muridku akan makna khalwat sebenarnya.Oooo..... gitu ke teacher?(Eh!Dia tanya pulak?)Kalau nak tahu siapa yang berkhalwat tu sila scroll down...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Burung merpati!!!

Yang ni pulak adalah Cikgu Bedah
(Gambar hak Cik Google)



6 comments:

ruby zaizi said...

haha betol ke ni?lawak toi.

HaNTwO said...

hahahahah sengal je :P

ummiarissa said...

terkezut!

kakchik@ella said...

Hihihi .. kelakar la anak murid awak cikgu. kelakar sgt.

+++uchi+++ said...

hehehehe buat suspen je..sib baik cikgunya xde lemah jantung

Scarlett O'Hara said...

Ni kejadian sebenar.Tulah kadang ketawa sendiri tengok gelagat anak2.

Let's have a break!