Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 17, 2011

Kacang hantu pujaan hatiku...

Alamak!!!Kenangan mengusik jiwa pulak bila melihat gambar-gambar dalam album Cik Google ni.

Head band Amy purple pulak tu!Macam foreshadow pulak yang suatu waktu nanti aku suka sangat warna purple tu.

Emak pernah koyak gambar Amy yang ni sebab mak kata : Budak bijak tak simpan gambar kacang hantu macam ni!

Gambar yang ini adalah bukti bahawa ' kacang hantu' yang aku puja-puja dulu seorang ayah yang penyayang.Buktinya dah bercucu pun sekarang!

Imej yang ni aku kurang berkenan.Aku tak suka orang botak sebab nampak macam toyol je.
(Maaf ye atuk-atuk / pakcik-pakcik /abang-abang botak!)


Emak!Emak!'Kacang hantu' yang emak benci dulu dah jadi haji sekarang.

Alahai.... macam baby pulak ye!

' Kacang hantuku ' seorang suami dan bapa mithali....
( Semua gambar ku jumpa di bilik Cik Google)

3 comments:

grOundnUt said...

alamakk...entry pasal kacang ke???ehehehehe...^^

papabear said...

saya peminat Search! hehe!

KELI OH KELI said...

rock 4 eva....amy search terrrbaiikkk!!!

Let's have a break!