Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, January 22, 2011

Otak letak di lutut kot!

   Apa nak jadi dengan bangsaku.Tiap-tiap hari ada kes bunuh.Kalau memang pembunuh tu lainlah jugak.Tapi sekarang ni, trend orang mencuri kena bunuh.Kes terkini, seorang duda yang dituduh mencuri getah sekerap (Amboi!Dah macam emas pulak dah) telah dipukul hingga terbunuh.Kalau dah manusia yang berkulit dan berdaging manusia, memanglah boleh kojol kalau kena belasah sampai 5 orang.Takkan tu pun tak boleh nak pikir!Kalau seorang pun boleh jalan apatah lagi 5 orang!Orang Malaysia sekarang dah tak tahu( atau buat-buat tak tahu) undang-undang ke? Menghukum orang ikut undang-undang sendiri.Nak jadi macam orang Indonesia ke?Ha... fikirkan tu.

Singa pun tak membunuh orang sembarangan tau!Tengok singa kat rumah  kepohbaru.blogspot.com .

Tapi manusia?

-
-
-
-
-
-
-

Kucing macam tu punya cute pun nak dibunuhnya!
( Kucing kat rumah konslet.com )

2 comments:

Firdaus Alim said...

marah nampak heee

AkuOsi said...

Somelll jer kucing tuh,,sape nk bunuh kucing tuh?? x de ati betolll keh keh

Let's have a break!