Tuesday, January 11, 2011

Satu link banyak nama : Apa ke halnya?(Rosak BM aku)

   Pagi-pagi hari lagi aku dah hangin.Mana taknya, niat hati untuk bw telah diperdajalkan oleh satu makhluk.Sebelum ini pernah juga aku terkena tetapi taklah seserious subuh tadi.Ceritanya begini....

   Seperti yang pernah aku maklumkan sebelum ini, aku akan cuba membalas setiap kunjungan di shoutbox aku.Jadi sementara tunggu subuh tadi, aku pun mulakanlah operasi.Tekan punya tekan.... eeh!kenapa blog yang sama je yang keluar!Aku salah tekan ke?Aku pun try lah balik.Tapi macam tuuuuu jugak.Aku pelik!Nama mula-mula tu memang agak asing bagiku jadi aku tekanlah dengan niat untuk kenal dan follow kalau mood aku mengizinkan.


   Mula-mula aku musykil kerana nama-nama yang aku tekan tu orang biasa yang aku dah kenal.Jap....aku check balik untuk confirm....mun,lost kitty, sn,muazlumut,rush,pand,ishak,mokcik,km7,platipus,tyra,oc,cik miera,kay,Asy,Aku&kamoo,nikisa izas,sk,ClickMeBank,mia liana..(20!!!Ku ingatkan 10!).Aku tak pasti sama ada aku yang ketinggalan kereta api akan kewujudan perkongsian blog tersebut atau memang ada orang yang telah cuba menggunakan cara kotor untuk menambah visitor.Kalau ada sesiapa yang faham, boleh tak beritahu aku supaya aku faham.


  Selain kes di atas, satu lagi kes yang aku rasa juga mengganggu shoutbox aku adalah link Cik Niza.Aku lupa pulak apa linknya.Aku rasa mengganggu kerana ku sangkakan anak dara manis bernama Cik Niza rupa-rupanya cubaan untuk menarik minat tuan blog macam aku membaca petikan dari bible.Bertuah betul.Entahlah.....habis idea aku nak menulis.


Dajal mata satu betul!
(Gambar pinjam daripada Cik Google)

3 comments:

shahrilhakime said...

dah penah kene.........itu sebab tengok dulu link blog dia....kalo blog same....maleh nak layannn

kpah k-poh Sharifahnor said...

alamak..pernah terbaca kat n3..tapi tak ingat lah pulak..n3 tu sebut pasal org yg curi link kita kat shoutbox..nantilah kalau jumpa akak share kan..ok..

aimi nadiah said...

owhh.. x kena lg.. bhya2..

Post a Comment