Sunday, January 30, 2011

Segmen Blog Aku Bukan Privasi lagi

SEGMEN : BLOG AKU BUKAN PRIVASI LAGI

Syarat dan Terma;
  • Follow Blog ini jika perlu. ( Dah lama sangat follow )
  • Buat satu Entry; "Blog Aku, Bukan Privasi Lagi "(Sedang diusahakan)
  • Letakkan header Blog Privasi dan Linkkan ke sini. (Telah dilaksanakan )
  • Describe Blog Anda. ( Simplest is the best ) : Blog atas nama Scarlett's Petals ini telah dimulakan pada 8 Mei 2010.Setakat hari ini, 30 Januari 2011 jam 6 petang, blog ini mempunyai  seramai 1048 blogger berhati mulia sebagai blogger.Tema pilihan adalah warna ungu muda kerana aku suka sangat warna ungu.Tema 'lilac and retro' tu saja aku pilih kerana aku jatuh cinta padanya.Aku update entry minima sekali sehari dan setakat ni maksima 20 kali.Isu yang aku perkatakan adalah isu semasa dan pengalaman sebagai pendidik yang ku sampaikan secara santai.
  • Tagged 3 Kawan Anda. Pastikan mereka tahu tentang Entry ini. Ingatkan Mereka. Tag 3 kawan?jap ek aku pilih.
  1. Merpati Biru
  2. Cik Pora
  3. Qasih
Ok.Dah siap.Link akan ditinggal di ruangan komen Shaofie

  •           




       



    1 comments:

    IxoR@ said...

    Cik Pora tu... saya eh?

    hahahaha... dah kena tag. lama dah tak main tag tag ni...

    jap cari idea dulu..

    thanks!

    Post a Comment