Saturday, January 29, 2011

Tajuk : Tak kisah la anda nak letak tajuk apa..(Kata Zairie jadi aku letak je kata-kata dia tu jadi tajuk)

Zairie Husin

Syarat-syarat penyertaan :

1. Buat entry tajuk seperti di atas. (Ni aku tengah buat entrylah ni walau pun mataku seperti digam dengan double -sided tape.)
2.Letak header Zairie.(Yang kat atas tu ke?Simplenya....)
3.Review blog Zairie.(Tak jadi masalah tapi jangan marah tau kalau ada yang tak berkenan)

    Blog zairie ni antara yang paling simple pernah aku jumpa.Warnanya simple,widgetnya pun taklah berlambak-lambak sampai mengantuk aku tunggu nak loading.Entry yang ada pun ok.Taklah panjang berjela.Follower boleh tahan ramai.Setakat yang aku nampak sekarang ni ada 1154.Semua ok cuma satu je kalau boleh diubah iaaitu tulisannya yang agak kecil.Kalau boleh besarkan sikit tentu cun.Di bawah adalah hasil dapatan dari kajian yang aku buat.Sila lihat perbandingan antara berat Zairie dan aku.

#
 Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1zairiedinzly.blogspot.com76.18 KB0.13 seconds0 seconds

2scarlettj1.blogspot.com110.67 KB0.32 seconds0 seconds


Terbukti bahawa Zairie lebih slim dari aku.Yang lain tu, silalah tengok sendiri ye.Klik di sini    







2 comments:

Unknown said...

wah.. thanks.. nanti zairie ambil teguran tu ye.. besarkan tulisan.. hehe.. otw mengkaji blog awak.. =)

Unknown said...

http://zairiedinzly.blogspot.com/2011/01/kenali-blogger-scarletts-petals.html

=)

Post a Comment