Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, January 24, 2011

Tolong!Buatkan CPR untuk aku!

   Tolong!Tolong!Buatkan CPR untuk BE aku!Dari siang tadi dia sesak nafas.Dua-dua pulak tu.Si Burger semput si Digi pun semput.Kalau dapat BE tapi BE tak muncul tu apa maksudnya?Semalam ada jugak muncul tapi hari ni kena H1N1 terus.Memanjang pakai topeng.Jadi kengkawan blogger yang tau sebabnya tu tolonglah buat kan CPR untuk ku ( Eh silap.Untuk BE aku)
Tolong!Buatkan CPR untuk BE aku!
( Pinjam gambar kucing Cik Google posing)

5 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

hahaha...so cute la kucing tuhh, geram,... nk wat cpr lah utk die ;)

uMMUhabibahMohdH!Lm! said...

comey nye kucing tuh!

CahayaCintaIlahi said...

hehe comey jew ngeee
kte pun ngah tgu BE
ni tak dapat2 pown hehe ;)

grOundnUt said...

oh...I need an Oksigen too...^^

yuyu aziz said...

hi cik scarlett!

thanks tau comment kat belog yuyu tadi. hmmm, kalau org dah dengki atau tak suka, tak kira kita miskin ke kaya dia main hentam tanpa usul periksa..

yuyu selalu cuba elak benda ni, tak nak musuh dgn sape2...alih2 ade jugak yg nak jadik musuh.

manusia.

biarlah allah yang mahu mengetahui adili segala. :)

Let's have a break!