Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, February 3, 2011

AMINGlah bukan Amy! Apalah!

" Ini mesti Amy!"
"Amy mana?"
"Mana lagi?Amy Search lah.Tengok tu isteri dia pakai tudung!"
  ( Cis!Badigol punya orang!Sedap-sedap kau tuduh Amy!Grrrr!!!!)

   Geram betul aku pada orang yang senang-senang tuduh Amy Search dan isterinya yang ditangkap sebab kes dadah dalam surat khabar hari ini.Ada ke patut!Nasib baik aku tak pekik kuat-kuat yang kena tangkap tu Aming bukan Amy.Bukti?Tengok kat bawah tu.Kalau KOSMO tipu, tipulah aku.Baca sendiri ye....


Ini Aming bukan Amy!

Yang ini barulah Amy.Mudah-mudahan Amy sentiasa bahagia bersama isterinya.
( Gambar ambil di budiey.com tapi tak taulah kalau orang lain yang punya)

4 comments:

ijam ismail said...

TBE2 AQ PUN GERAM GAK..HUHU

whitecappuccino said...

Ameng ni tak serik2..makin menjadi2 pulak.

grOundnUt said...

ameng mmg samseng ayam...tak suke betoi dia tu...
Jaguh kampung!Harrrkkk ppptttuihhh!!>,<"

Sharifah nor said...

amboi..amboi...fanatik amy betul lah cikgu ni...akak pun minat amy jugak..tapi tahap2 biasa jer..tapi bila dengar lagu isabella..rasa cam nak tukar nama lak jadi isabella..hahahaaa...( aneverseri akak jatuh pd 28/7..sama hari dgn besday amy..ada jelez kaaa..heee)

Let's have a break!