Tuesday, February 1, 2011

Bloglist Iqbal Hakimi:Jom terbang!!!!!

Nak terbang jugak!!!!!!

iqbalhakimi

1.Tajuk :Done

2.Header : Done

3.Buat entry tentang segmen ni :Tengah buat sambil kejar flight ni.Harap-harap Kapten Iqbal nampak dan slowkan plane.^_^

4.Kalau minat boleh jadi 'mereka terhebat' di blog Iqbal hakimi.Memang minaaaaat sangat tapi macam mana ek?Setakat join terbang ni ke atau kena jadi pilot jugak?

5.Tinggalkan link kat blog Iqbal :Jap lagi aku buat.Tunggu entry ni published le.

6.Nyatakan kategori : Aku seorang wanita yang bekerja

7.Tarikh tutup :2 Feb 2011 ( Fuhh!Nasib baik sempat lagi kalau tak terpaksalah aku naik bas.Naik bas bahaya.Aku takut sebab selalu eksiden sebab tu aku nak naik flight Iqbal ni)

Sama-sama le Iqbal sebab ucap terima kasih.Kalau Iqbal perasan, tiap-tiap hari(tiap-tiap kali online sebenarnya) aku mesti singgah kat umah Iqbal ni.Tak taulah kenapa.

(oooo...semalam tak dapat online ye!Gi dating kot?)

OK DAH PUN SIAP UNTUK DIHIDANGKAN!





1 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

hehe..thanks sebab join bloglist iqbalhakimi ni..kapten?..huh..lambat lagi tu.. =P

happy blogging =)

Post a Comment