Wednesday, February 9, 2011

Entry khas buat follower, pembaca dan tukang komen Scarlett's Petals

  My Photo

    Entry khas malam ini untuk pembaca setia, tukang komen, tukang shout, follower dan semua yang sudi menjejakkan kaki ke pondok buruk aku ni.Dalam hati sebenarnya menggebu-gebu untuk melawat ke rumah kalian tapi malangnya aku betul-betul sibuk.Dalam hati tentu kalian yang sememangnya blogger tegar tahu apa yang aku rasakan.Tapi apa dayaku kerana tugas hakikiku wajib aku tunaikan.( Lainlah kalau aku boleh menjana ribu-ribu macam En Ben kita tu.Bolehlah aku resign awal)

   Ibarat orang bercinta, begitulah keadaan aku sekarang ini.Walau pun tangan ligat menanda  buku anak-anak murid manjaku, atau merancang pengajaran, hatiku tetap tak dapat melupakan kalian biar pun hanya sepicing cuma.( betul tak bahasa hikayat yang aku guna tu sebab dah berzaman aku tak baca hikayat.Nanti aku check dengan Pendekar Berkuda) Header kalian yang aduhai seolah-olah melambai-lambai aku untuk datang berkunjung namun apa dayaku.Ku ulangi; apa dayaku...

  Kata orang malang tak berbau atau sudah jatuh ditimpa tangga ( eh!Bunyi pelik je peribahasa aku ni) Dahlah Cik Lenovo aku diserang virus malware semalam, hari ni tak tau kenapa demam memanjang.Monyok tak nak cepat-cepat bw.Jangankan nak bw, nak defrag pun ambil berjam-jam.Mungkin telah tiba masanya aku bawa dia berjumpa doktor.Mujurlah aku masih lagi tak putuskan hubungan dengan Kak Samsung aku yang selama ini aku lupakan.Maka dengan Kak Samsung inilah aku online malam ini.

   Seperti yang aku nyatakan tadi, aku ingin sangat mengunjungi kalian namun apa dayaku.Aku berjanji ( silap! Aku akan cuba) untuk mengunjungi kalian segera apabila saja keadaan mengizinkan.Sementara itu, kalian tataplah wajahku agar hilang rindu kalian padaku.(Ada yang rindu ke?) Mudah-mudahan silaturrahim yang terjalin akan tetap utuh biar di mana kita berada.Buat yang belum aku follow, sabar ye.Aku akan cuba follow segera apabila keadaan mengizinkan.

p.s: Masih teringat entry Kak Pah K-Poh tentang Cheeky.The best entry I've ever read!
Opps! Alamak!!!!Rumah aku dah macam tongkang pecah!!!! See you all again!!!

8 comments:

kpah k-poh Sharifahnor said...

cheeky a.k.a ciki :
saya rasa sangat terharu sebab cikgu puji2 saya...

Misz-ella said...

tak pe .. tak pe .. dnt worry. dah lega sok jln2 la ye. hihi ..

whitecappuccino said...

Wokeh!! faham sangat!

toyolkiut said...

utamakn tugas yg mmberi rezeki..
mklum la blog kita x dpt bg $$ mcm sstengah orang tu..
hehe..

tomatokering said...

see u ! hehe :)

KELI OH KELI said...

ya..kita bukan blogger sepenuh masa pun.... ")

umiawadah said...

ok je kalau lewat-lewat melawat kita...tapi jangan tak lawat langsung ye...sibuk benar bunyinya tuan hamba ni(aik?)

Anonymous said...

bz nye. xpe. settle kan sume keje dl.hehe.

jmpe nnti di blog sy :)

Post a Comment