Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, February 5, 2011

Gaduh: Dua pengawal mati ditetak

  Siapa anti warga asing di sini?Aku tak anti warga asing kerana bibik adik aku pun warga asing tetapi Bibik Siti ni boleh dharap.Sesekali aku juga membeli ikan atau sayur di kedai warga Aceh yang sentiasa ramai.Pekerja Aceh di kedai tu semua baik-baik.(Dalaman aku tak taulah)Tapi jika kerap sangat warga asing membuat onar, langsung tak boleh ditegur, tak sedar diri dan tau nak membunuh saja, aku rasa aku pun mula ANTI pada orang asing.


   Dahlah AF9 nak ambil orang asing ( adik-beradik Alien kot) , hari-hari aku baca berita warga asing membunuh.Tak kiralah yang dibunuh tu warga Malaysia atau bukan kerana tabiat membunuh warga asing sedikit sebanyak merosakkan nama baik Malaysia.Seolah-olah Malaysia bukan lagi sebuah negara yang selamat.


  Malaslah aku nak cerita tentang warga asing ni.Cuma harapan aku tabiat buruk mereka yang suka membelasah dan membunuh orang dan menghukum ikut undang-undang sendiri tak berjangkit di kalangan warga Malaysia.Contoh warga asing pembunuh, boleh baca di KOSMO, Berita Terkini hari ini, 5 FEB 2011.

Aku pun tak membunuh sesedap rasa aku!
Grrrrrrrr!!!!!

3 comments:

bunga said...

dunia2..perlu ada pengawalan dalam membenarkan org asing datang ke Malaysia..

toyolkiut said...

macam2 kan..

Freaky said...

tak suke warga asing gak.. huhh

Let's have a break!