Sunday, February 27, 2011

vlog yuyu Zulaikha - video sharing malaysia

Sebenarnya dah lama nak buat entry pasal vlog dan 1tube.my ni.Hari ni baru berkesempatan.Bagi sesiapa yang tak tau apa itu vlog dan 1tube.my, cepat-cepatlah cari info ye.Alam senyap ( alam cyber tau bukan alam bunian!) yang selalu kita kunjungi ini sebenarnya sentiasa bergerak pantas.Jadi blogger-blogger muda yang tiada komitmen dengan exam besar contohnya, mestilah sentiasa ikuti perkembangan yang terkini.

Berbalik tentang vlog tadi, aku baru je menonton vlog adik Yuyu Zulaikha yang comel lote tu.Aku dah lama sebenarnya perasan sesuatu tentang Yuyu ni iaitu dia seorang yang very humble, dengar kata dan yang paling penting tak sombong dengan blogger-blogger lebih tua macam aku.Memanglah aku tak kenal secara in person, tapi pertemuan di alam senyap membuktikan bahawa aku tak silap.Tentang Cik Anon yang Yuyu katakan tu, mungkin dia cemburu.Maklumlah tak semua blogger muda yang special seperti Yuyu.Apa-apa pun aku harap Yuyu buat tak ambil kisah komen Cik Anon tu.Dah namanya Cik Anon kan?(Buka singkatan Zainon tau)

Meh tengok sendiri vlog Yuyu ni.Lepas tu cuba kenal-kenal dengan dia.Kemudian beritahu aku betul tak pendapat aku tentang gadis bernama Yuyu Zulaikha ni.

p.s : Aku nak buat gak vlog ni tapi almaklumlah.... suaraku tiada, rupa apatah lagi.Karang lari semua follower aku ( 1182 orang setakat ni ).
Aku mintak anak murid aku yang acting boleh tak? =)


Kita tutup mata Cik Anon ni ye Yuyu!



Inilah dia Cik Yuyu Zulaikha.Selamat berkenalan!

2 comments:

YUL said...

cikgu nk buat vlog kew? hikhik. nak tengok jugak!

Yuyu Zulaikha said...

hikhik ^^ akak nii! malu sayeeee... tapi apekan daya,.. ada jugak tak berpuas hati dengan Vlog saye T_T

Post a Comment