Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, March 13, 2011

Apa gelak-gelakkan orang?

   Semua orang kenal uncle hensem ni kan?Aku kadang-kadang kesian pada uncle ni sebab Zizan dan Johan selalu permainkan aka mengajuk cakap dia yang pelat.Penonton pulak tu gelak bukan main.Tak baik tau!Gelak sikit-sikit sudahlah.Apa pun aku tabik dengan uncle hensem ni sebab senyum je.Tapi dalam hati mana kita tau kan?Jadi Jozan, pada-padalah menggiat orang tu.
( Tapi sebenarnya aku pun gelak golek-golek dengar uncle hensem tu bercakap)

Sorry ye Uncle David Teo sebab turut gelak golek-golek bila uncle bercakap.Sebab tertarik dengan lawak Uncle David Teo inilah aku mula teringin nak tengok Raja Lawak.

inilah Jozan yang dok gelakkan Uncle David

Aku suka lawak bijak kumpulan ni.
(Alamak!Lupa lak nama dia.R2 ke? )



3 comments:

delarocha said...

raja lawak untuk bergelak ketawa.. so gelakkan ajee

Puan Kutu said...

yeahh r2 bes..uncle hensem tu pulakntah apa2.takfaham lgsung dia komen.pantun kelaut.haha pa2 pun terhibur jugaklah.hehe..

Scarlett O'Hara said...

terhibur gak hati tengok raja lawak tahun ni.Boleh release tension.

Let's have a break!