Friday, March 18, 2011

Balas yang tak berbalas. Yes! Man is a MAN!

    Raja Lawak musim ke 5 baru je tamat dan yeah!!!Balas tak jadi juara!!!Opss!Aku bukan le anti Balas cuma aku men*****h dengan si kudud rambut ikal yang tak suka senyum tu.Nampak sombong je.Tak mesra alam langsung!!!Aku tak kisah sama ada R2 atau Man yang menang kerana dua-dua bagus. R2 selamba je buat lawak.Mesra alam sungguh.Senyum manjang.Man pulak merendah diri orangnya. Orang-orang macam ni lah yang kita perlukan dalam industri lawak kita.( Eh!Bila pulak aku minat Raja Lawak eh?Oh ya sejak aku nampak Uncle Hensem aka Mr David Teo kat Raja Lawak 3 minggu lepas)

   Apa pun tahniah buat Man yang jadi juara ( Aku dapat bayangkan orang rumah Man yang tersenyum sampai ke telinga.Kalau aku pun cam tu.RM100,000.00 tu!!) Tahniah juga kepada R2 dengan lawak yang cukup menggeletek hatiku.Kepada Balas, lain kali senyumlah sikit.Jangan masam je....Jangan marah ye!


Man Sang Juara!!!

R2 sebagai naib juara ( Bukan Naik Johan tau!)
Gambar R2 lebih besar dari man sebab aku minat R2 tau!

Balas yang tak  berbalas... 
No 3.

p.s: Aku kesian tengok peserta Raja Lawak perempuan yang pakai baju merah berkasut tinggi tu masa buat persembahan pembukaan.Nampak tak selesa atau kekok sangat.Macam kena paksa.Tapi yang baju biru tu enjoy habis!
(Kumpulan apa entah)

4 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

suke2! ^^

Liza @ Adzriel AB said...

tak dapat tengok pun..tak de astro tahun ni... melepas le AF9...

Uji Hussein said...

To .::cintabungablogspot::. : ( banyaknya titik! =) ) Suka jugak ek?Gelak golek2 tengok keletah Jozan.

Uji Hussein said...

To Adzriel AB : Tahun ni nak tengok AF sebab Aznil je.

Post a Comment