Saturday, March 5, 2011

Cuti blogging + menanda kertas periksa = BE kelima. Yeah!!

Riang hatiku tidak terkira....
La...la..la...la...la...
( muka dan mood aku sekarang ni walau pun 5 minit tadi aku rasa nak gantung diri kerana cinta yang menyeksa!Opss!! )

   Kata orang, bila kita ikhlas dalam melaksanakan sesuatu, tentu ada ganjaran yang menanti.Begitu juga dengan aku.Aku ikhlas mengekang rindu dan kegilaanku berblogging kerana aku wajib memeriksa kertas ujian anak-anak muridku yang 5 kelas tu.Hasilnya, hari ini aku berjaya memeriksa kelima-lima kertas kelas tersebut.Oleh kerana rinduku pada blogging umpama gunung berapi yang akan meletup, selepas saja asar, aku segera mengadap Cik Lenovo unguku.

   Ku sangkakan hujan hingga ke petang ( maklumlah sehari aku tak update blog.Mungkin ramai pembaca yang dah lari).Rupa-rupa mentari masih menyinari( Jangan marah ek cikgu BM sebab aku ubah suai kata-kata di atas) Tak ku sangka Cik Nuffy masih sudi menambah BE ku yang kelima.Walaupun 3 dah pun menjadi metered earning, sekurang-kurangnya ada 2 lagi yang masih bernyawa.Terima kasih banyak-banyak!

   BE ku yang kelima adalah Nokia E7 LB.Jadi bagi sesiapa yang berkenan tu, silalah klik perkataan Nokia ni dan lihatlah kelebihan Nokia.


Kepada semua pembaca setiaku, terima kasih atas sokongan kalian.Walau di mana kalian berada, doaku buat kalian moga kebahagiaan menjadi milik kalian selamanya.Terima kasih juga kerana memberi sinar dan warna buat hatiku yang sepi.


8 comments:

Firdaus Life said...

tahniah.. banyak tol dapat BE ye

kpah k-poh Sharifahnor said...

tetap setia ke sini..wpun tuan rumah tak de....akak dah buat kunci spare..hahaaa...masuk sendiri jer..

bee said...

wah best dapa be ..skrg nih susah nk dapat BE

Misz-ella said...

KC tak penah dpt BE. Mcmana lah rasa nya dpt BE ye cikgu?

suria lekatlekit said...

masih menunggu BE untuk march... tak kunjung tiba lagi

Ammar said...

Tahniah...All the best

missbby said...

salam kenal dan salam ziarah..

Kelab Kembar Malaysia said...

samalah be kita! hehehehe

Post a Comment