Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, March 13, 2011

Dah sebulan aku tak jumpa mereka... Hua!!!!

  Esok secara rasminya bermula cuti persekolahan bulan Mac.12 dan 13 hb tak kira sebab Sabtu dan Ahad memang hari cuti ( walau pun biasanya tak cuti).Seperti biasa, macam-macam benda aku nak buat time cuti ni.Mudah-mudahan apa yang diharapkan menjadi kenyataan.

1.   Kelas tambahan. Kalau takde kelas tambahan pun aku rasa aku akan tetap ke sekolah 
      kerana jemu duduk rumah lama-lama.

2.   Mengemas meja dan bilik aku di sekolah.Susun fail, label fail dan macam-macam lagi.

3.   Ke kem muzik untuk budak-budak band aku.

4.   Menyiapkan macam-macam kertas kerja, dokumen dll berkaitan sekolah.

5.   Menyediakan bahan bantu mengajar untuk sekolah.

6.   Menyemak buku kelima-lima kelas yang aku ajar.

7.   Menyiapkan analisis item.

8.   Melengkapkan headcount.

9.   Mengemas rumah + mop lantai, lipat baju, lap cermin dll.

10. Menyiapkan  baju-baju yang belum sempat pun aku potong.Harap-harap siap 2,3 pasang.

11.  Melukis

12.  Membaca

13.  Cross-stitching

14.  BLOGGING ( Huruf besar sebab ia rutin wajib)

15.  Cari bahan p&p di internet untuk kelas.

Fuh!Panjang juga senarai ni. Alamak!!!Aku lupa!Yang paling penting aku nak bermalam di rumah emak ayah aku.Dah sebulan aku tak jenguk mereka.Huaaaa!!!!Harap-harap emak ayah tak merajuk!!!

1 comments:

Freaky said...

panjang gak list tu. kalo Freaky x larat nak complete sume

Let's have a break!