Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, March 22, 2011

Kemboja Putih...

   Tentu anda tahu nama bunga di bawah tu kan?Baunya harum dan rupanya cantik walau pun kadang-kadang dikaitkan dengan tanah perkuburan.



Inilah bunga kemboja

Tetapi yang aku nak ceritakan bukan tentang bunga ni tapi tentang kemboja yang di bawah tu...

Haaa.... kemboja yang inilah..

Aku belum berkesempatan untuk mengikuti slot Legenda yang ini selepas Sakti Delima tamat.Mudah-mudahan cerita ini secantik tajuknya ya...




3 comments:

toyolkiut said...

TK ada jg tngok bbrapa episod..
tp yg akhir2 ni tmpk kian best je..
boleh la..

bunga said...

xsempat tengok g..

kpah k-poh said...

akak tak tengok sangat cerita2 bersambung ni..sbb malas nak tunggu..pastu tekanan bila tengah best..tau2 bersambung...heee..

Let's have a break!