Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, March 21, 2011

Teacher Scarlett vs Jung So Min.

   Dua minggu lepas anak murid aku buat PLBS @ Ujian Lisan.Dia cerita tentang penyanyi Korea dan sebagai sebagai intro, dia menyanyi lagu Korea.Fuyooo!!Bukan main fasih lagi.Tu yang buat aku pelik tu kerana kalau nak suruh berbahasa Inggeris bukan main susah lagi.Tapi Korea senang pulak.Itulah bukti di mana ada kesungguhan di situ ada jalan.Dek minat yang terlampau, bahasa yang asing pun jadi mainan di bibir.Semuanya gara-gara artis-artis Korea yang cantik dan jelita.Kesimpulannya: Adalah aku perlu jadi seperti artis Korea yang jelita?Aku ni jelita takdelah, manis tu ada... =)

Wow!Memang cantiklah...

Cerita ni je yang aku tengok dari mula sampai habis...

p.s: Ada anak murid aku nak makan sotong hidup-hidup macam orang Korea.Nasib baik tak tercekik!

4 comments:

Mama Hanim said...

cerita korea mmg best kan..
Tiba Masa 7 BE Dicashout, Cek Ke 3 2011, Alhamdulillah

(Gambar) Miera Liyana Tak Sedar Baju Terlampau Seksi, Nmpk Sisi Payudara????

kpah k-poh said...

alahai scar..kat rumah ni ada sorang...amboi..amboi..kalau nyanyi lagu korea..mmg fasih..bukan tu je..siap dgn jogetnya sekali..Drama korea tu semua dia nak tengok tak kira hero encem ke tidak...

suri solehah said...

salam..hehe..macam2kan..tapi itulah..kalau mau semua boleh jadi

toyolkiut said...

wah..
budak2 skrg..
TK ada jg tngok, tp tu la, kalau terbuka tv dan kbtulan ada, tonton jg.. minat tu x la pula..

Let's have a break!