Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, March 12, 2011

Yiha!!!!!

   Fuh! Lega!Ibarat orang sakit bersalin selepas selamat melahirkan.Begitulah keadaan aku hari ini.Semuanya gara-gara tak boleh online.Bukan sebab masa kerana mulai hari ini sekolah bercuti seminggu.Tetapi dari pagi tadi asyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik takde line je.No servis manjang!Geram betul aku.Nak ku ketuk-ketuk Cik Lenovo ungu ni, bukan salah dia pun.Nak aku patah-patahkan broadband yang langsung tak broad ni karang langsung aku tak boleh blogging.Jadi sabar jelah.

  Tup!Tup!Lepas asar molek pulak full bar.Bertuah punya Celcom.Takkan akibat tsunami kat Jepun tu.Kalau selalu macam ni terpaksalah aku curang dan cari kekasih baru, baru padan muka kau Celcom!kau tak tak tau betapa aku rindu kat Kak pah KPoh penghibur hatiku.Dahlah Ellen, SK, Iqbal Hakimi dan ramai lagi dah tak sudi menjenguk aku.Apa nak buat kerana aku hanyalah blogger anchovy.Sob!Sob!Sob!

   Tetapi seperti kata En Ben yang badan ketak-ketak tu, walau apa pun untuk menjadi blogger berjaya, aku mesti kuat.Aku mesti tabah.Biar runtuh langit ku junjung, biar retak bumi ku pijak, biar tsunami datang berkunjung blogging tetap blogging!Ibarat kata patah sayap bertongkatkan paruh!Alright!!!Kerana line dah ok, aku mesti bw sekarang!!!Yihaaaa!!!!!!!

Lihatlah aku! Satu antara berjuta.......
(Patutlah orang tak nampak kan?)

10 comments:

Puan Kutu said...

hehe kesian.sy pun berukband sdlm bilik jer laju.kt tmpt len hampeh!bek bli pc..pasang streamyx.haha

Bahulu said...

As salam,'
terjah kat sinii
(0_o)

mommylavender said...

kuat semangat tu..mommy sokong>> lau sehari tak on9 dam cam orang mabuk kepayang~hee

kpah k-poh said...

guna lah streamyx yg ada wifi tu..kan senang..( tapi kalau hujan..line slow jugak)..
Terharunya duk ingat kan kpah...hmmm...sebenarnya..ada sebab di sebalik semua itu..nantilah akak ceritakan pd entry..( kena tunggu giliran heee...)

pak long said...

salam....
ikan bilis tu sedap buat sambal bilis.

Scarlett O'Hara said...

To Puan Kutu: Bukan tak nak pasang Streamyx cuma saya ni jenis yang setia pada yang satu. Biarpun kadang2 menyakitkan hati.

Scarlett O'Hara said...

To Bahulu : Tq lah sudi terjah ye.Rajin2 terjah tau.

Scarlett O'Hara said...

To mommylavender : Betul bila tak on9, dah macam org mabuk kepayang.Makan tak kenyang, mandi tak basah, tdur tak lena. =)

Scarlett O'Hara said...

To kak Pah : Ala... tak sabar nak tunggu kak Pah online balik.Cepatlah balik Kak Pah!!!

Scarlett O'Hara said...

To pak Long : Memang betullah Pak Long.Masak asam campur bunga kantan pun sedap.

Let's have a break!