Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, April 9, 2011

Aku nak bela musang!

   Oooo.... gitu kisahnya!!!Bukan tak nak guna musang tu, tapi baru je halau musang tu bulan lepas.Ingatkan dah ada Chrome tak payahlah bela musang tu balik.Nampak gayanya bila Dr.Adik balik dari UIA, kenalah mintak Dr.Adik tangkapkan balik musang tu dan bela elok-elok.Lepas tu dapatlah bertandang ke rumah Abg Terror tiap-tiap hari.(Tiap-tiap jam macam Kak Pah K-Poh tak boleh sebab sekolah) *Bilalah Dr.Adik nak balik?*

   Tak sangka pulak Ellen pun kena.Tq ye Ellen tolong beritahu.Lepas ni, sesiapa yang ada bela musang tu, tolong inform kat Abg Terror ye!

Mak engkau!Ganasnya musang ni!


Nanti aku bela balik musang ni ek!

7 comments:

Mohd Ridhuan said...

lame dah xbela musang ni...
setia ngan chrome je...
hehheheh

kpah k-poh said...

guna musang baru boleh join geng musang..hahaaaa...kesian abgteror...pening dia buang mcm2 dlm blog dia nak bagi ringan...sampaikan nama kak pah laling pun kena buang..hua..hua..hua..nak rujuk balik..!!!!

cantekk said...

byk2 menatang kt donia ni, musang yg jadik pilihan? ;-D
bior bebenor

Cik Cempaka said...

Entah naper, tiap kali tangkap..musang ni asyik tak nak makan jer...

Peja said...

bahaya toll... igtkan Peja betul2 naik musang... mampos si musang tu..

blog-tips-kurus said...

musang itu sungguh bergaya :-)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg dah tangkap..tp x tau kenap kurang rasa nak guna musang ni..hik3

Let's have a break!