Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, April 17, 2011

Bibirku bengkak akibat didera sidia...

   Telah lama benar aku ingin bercumbu rayu dengan dia.Rindu sangat-sangat.Bukan sebulan malah dah berbulan-bulan aku tak menyentuhnya.Bukan aku tak sudi tapi aku takut!Aku takut sangat-sangat.Aku tak sanggup terus-terusan didera.Hati dan perasaanku sakit!!!

   Tapi hari ini aku tak sanggup lagi menanggung rindu.Meskipun aku tahu akibatnya, aku sentuh juga dia.Dan akibatnya, kenikmatan yang sesaat meninggalkan kesengsaraan yang entah berapa jam akan berbekas di wajahku terutama bibirku!Aku sentuh dia jam 5 tadi dan serta-merta aku didera lagi!Dan kini, bibirku bengkak umpama bibir artis dot dot dot tersalah suntik botox!

    Namun biar wajah dan bibirku bengkak, blogging tetap blogging!

Inilah wajah penderaku!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

... cik Otong!!!
Aku alergik sotong!!!

(Gambar hak milik shashinki.com)


8 comments:

Bella Bell said...

ciannya dia....

len kali jgn mkn dah ok??hehee~~

Ieyda~ said...

cian die..kite allergic jgk..udang pon allergic...tp otong lg allergic...huhuhu...hilang nikmat mkn kn

Ustaz Love said...

Salam..

ok le tu.. takyah suntik2 botox dah.. hehe :D

Peri PiA said...

kejam2,hihi

mkn ubt ye

RaNiA said...

ala..allergik ke...org kata klu nak hilangkan allergik tue makan banyak banyak banyak....nanti terus hilang allergik tue...org la ckp..tak thu la berkesan ke tak...

uLan said...

huhu syian die... kalau dah nak,alergik pun tak duli ya... haha

kazai_lp said...

huhu kesiannye...
hem..
tkpe...
let me make you 'happy' with my click..

Abang Long said...

Ish3..ingat ape td...mkn sket jer la buat ubat. ni tak, mkn sampai 5 pinggan hehehe

Let's have a break!