Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, April 16, 2011

Huaaa.....

   Hajat hati nak blogging lagi tapi sayang mataku dengki! Berat macam digantung batu kelopak mata aku ni.Jadi terpaksalah aku ucapkan selamat tinggal pada Cik Lenovo Ungu aku ni.Dengan janji esok aku akan blogging lagi.Huaaaa.... Penatnya!

Nasib baik aku tak jadi macam kucing Cik Google ni!

4 comments:

xazryx said...

jgn malas ! :p

toyolkiut said...

oh cikgu..
bnykkn rehat..

Scarlett O'Hara said...

to xazrys: hahahaha!!Tak sempat pun nak malas sebab asyik takde masa je!

Scarlett O'Hara said...

to toyolkiut!Tq atas nasihat tu tapi dapat rehat time tdo je.

Let's have a break!