Sunday, April 3, 2011

Huiii!Banyaknya ikan!Alamak buaya!!!!

   Entry ringkas sebelum bertolak ke sekolah untuk mneyambut Dato'Khalid Nordin ini berkait rapat dengan mimpi aku malam tadi.Sesiapa yang tahu makna mimpi, silalah kongsikan dengan aku ye.

   Aku mimpi berada di dalam rumah.Tiba-tiba, rumah aku dipenuhi air dengan tiba-tiba.Banjir kot tapi takde pulak hujan.Kemudian aku lihat, beribu-ribu ikan besar lengan dalam rumah.Sedang aku cuba nak bermain-main dengan ikan yang banyak tu, datang pulak beratus-ratus ekor buaya yang alamak!punyalah besar! Aku menjeritle apa lagi.Takkan nak senyum kan?Kemudian aku pun terjaga.Aku jarang bermimpi, jadi nak tau jugak manalah tau ada makna tersirat di sebalik mimpi tu.(Nasib baik takde Kak Pah dalam mimpi tu sebab semalam entah berapa kali aku gi umah Kak Pah)

First time aku publish gambar buaya kat blog aku ni.
Gambar ni aku pinjam daripadabuayolaut

4 comments:

senyumSOYA said...

huhuhu....kadang2 ada gak mimpi camtu..ngeri!! tambah2 umah kat kg memmang sebelah parit..huhuhu...terfikir gak kalau hujan mesti ada buaya rimbul..huhuhuuh

kpah k-poh Sharifahnor said...

selalunya kalau mimpi ikan..makna nya nak dapat duit yg tak di sangka2.....tapi kalau mimpi buaya tu..agaknya dapat rezeki lagi besar kot..heee....( jgn lupa share ngan akak...)..

Bidadari Syurga said...

harap2 ianya sekadar mainan tidur... tapi kalau mimpi ikan besar selalunya rezeki yg besar

Bunga said...

hee..tapi bunga ingat pasal sangkacil ngn buaya bila tengok buaya..ehhe..

Post a Comment