Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, April 17, 2011

Mentor 5 TV3 dan ajinomoto

   Sambil-sambil blogging , aku jeling-jeling jugak Mentor di TV3.Not bad! ( Sebab ada Jejaka Hensem Malaya aka Salih Yaacob! dan Jefrideen ) Tambah pulak dengan persembahan Shiha ( betul tak aku eja ni) yang mantap.(Jealous aku tengok dia pakai kebaya.Macam kerengga badan dia!) 

  Tapi masa persembahan Ayish dan Uji Rashid, aku rasa macam ada sesuatu yang kurenggg!!! Macam lauk takde ajinomoto!Uji Rashid tu menyanyi entah apa-apa.Agaknya sebab umur dah meningkat kot jadi pitching pun semua dah lari.Sedangkan dulu, fulamak!Suara dia punyalah lemak merdu!Tak caya cuba klik kat sini.
  

   Masa tiga-tiga protege tu menyanyi lagu Jefrideen tu, aku tengok Ratna bukan main sakan menari.Sakit mata aku tengok sebab seluar merah dia tu ketat sangat.Macam tak pakai seluar!Keluarga dia kena tegur tu!Menyanyi, menyanyi jugak tapi kenalah jaga mana yang boleh dijaga.Kalau budak baru nak hidup takpe jugak, tapi Ratna tu dah 28 tahun dah!(Patutnya tak layak pun masuk sebab dah kebih 26.TV3 tak adil!!!)


   Keputusannya : Ratna - 76, Shiha - 63, Ayish - 45.  ( kalau silap maaf ye.Maklumlah, jeling-jeling TV sambil blogging) Apa-apa pun, kesimpulannya :Aku bukan suka sangat tengok Mentor!


p.s:Amboiiii!!!Tingginya sanggul Kak Pah (Bukan Kak Pah K-Poh tapi Kak Sharifah Aini).Cuba tanya hukumnya pada anakanda Alif tu.


     
Uji Rashid zaman dulu

    
Uji Rashid zaman sekarang
( Tiba-tiba lebat pulak bulu matanya)

Kak pah zaman dulu


Kak Pah zaman sekarang.

p.s: Aku pun Uji jugak!  ;-)

8 comments:

Miss Secreto De Amor said...

i think maybe sb lagu tu terlebih rancak .. so kak uji cant follow the tone .. tp mmg ta best kak uji nynyi huhuhu . . . .ksian die . . .

whitecappuccino said...

dah semput..tak sampai

Mohd Ridhuan said...

hehehehh...
bulu mata lebat ek...
bulu mata letak la tu...
ehhehhhe

HAZWAN17 said...

tiba-tiba cam terjatuh hati dekat shiha pulak

pondokburuk said...

alamak tertidur separuh jalan Mentor tp akak lebih suka Mentor dari af.

toyolkiut said...

sbnrnya kak uji tu dh lama x asah suara, lupa rentak dh, berterabur..
patutnya undang la yg masih aktif dan tiptop utk siaran langsung ni..
malu kn?
x pasal2 peserta pula kena tempiasnya..

grOundnUt said...

errrkk...nak gelak pon ada gak...dulu lain..sekarang lain..heheheheh...^^'

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy x layan mana sangat mentor
dah muak ngan relaity program nih
100 Kerja Kosong Sepanjang Tahun 2011"
Korang pernah main game ni?"
Katak Puru boleh dimakan???"

Let's have a break!