Friday, April 1, 2011

Nasib baik ada Maharaja Lawak...

   Aku tak tahu apa jadi dengan aku sekarang ni.Aku geram sangat-sangat sebab aku tak dapat blogging puas-puas.Pertama:line ok tapi entah kenapa asyik 'cannot find server' je.(Tu yang aku tak dapat blogwalking tu) Kedua:Berlambak-lambak aku nak tulis tapi berlari mengejar masa.Minggu ni pulak aku kerja 7 hari seminggu.Bukan nak komplen sebab aku suka pergi sekolah tapi rasa nak tercabut jugaklah lutut aku.(Sape kata jadi cikgu senang?) Aku salute kat senior-senior aku yang.. fullamak!Ligat macam lipas kudung.Tak caya?Mehlah gi sekolah aku.Semua cikgu busy.Anak murid aku pun busy!

  Oleh kerana otak aku berserabut, aku pun kelam kabut, terpaksalah aku pos entry yang ini je dulu sebagai tanda aku blogging cuma aku tak dapat blogwalking.Aku sedih!Aku bengang!Aku geram!Nasib baik  ada Maharaja Lawak terutama R2 yang aku minat tu.Terhiburlah sikit hati aku ynag lara ni.Jom tengok Maharaja Lawak!

Sekarang Sepah tengah buat persembahan....
Kelako jugak.

   

2 comments:

Firdaus Life said...

alaa susahnye nak tgk maharaja lawak kat campus ni :(

kAmi dAn mEreKa said...

maharaja lawak memang best la,
lagi2 ade johan n zizan tu,
hehe =)

Post a Comment