Friday, April 15, 2011

Oh My God!!!

   Rindunya!!!RINDUNYAAAA!!!RINDUNYAA BLOGGING!!!Oh my God! Rindu bebeno!Akhirnya dapat juga aku blogging hari ni.Bukan aku sengaja tetapi aku baru habis berpantang ( 3 hari je aku berpantang selepas dapat baby boy yang 'besar' tu) Berpantang dengan berlumba untuk menyiapkan segala macam tugasan di sekolah juga di rumah.Bukan aku sengaja tak mau berkunjung, namun kenyataannya aku tak mampu memiliki 28 jam sehari.

  Awalnya ku sangkakan aku dah buat scheduled post untuk 3 hari yang aku menghilang tu tetapi rupa-rupanya tidak.Aku dah publish habis semua entry aku.Tu yang aku bekejar sekarang ni.Mana-mana blogger yang baru je singgah umah aku ni, jangan serik ye. Insyaallah, aku akan balas kunjungan kalian dan akan aku follow secepat mungkin.Terima kasih atas sokongan anda ye!

Macam nilah keadaan aku tunggang-terbalik 2,3 hari ni.

2 comments:

En. Engin said...

hehe... selamat la ...:)

Unknown said...

tomelnya kucin tuh..

Post a Comment