Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, May 18, 2011

Aku benci giler bila dia datang!!!!(Maaf!Guna bahasa budak-budak sekejap)

   Minta maaf aku cakap.Aku tak suka bila dia datang bertandang ke rumah.Aku benci!Menyampah!Bila dia datang, kadang-kadang bukan seminit dua, tapi boleh jejak 2,3 jam.Habis semua program aku.Nak mengemas?Cancel...Nak memasak?Tak jadi.Nak buat kerja sekolah?Memang tidaklah jawabnya.Nak aku suruh dia pergi, aku pun tak tahu macam mana caranya.Ada tak de pun, aku layan je.Tapi kalau aku terus layan, alamat tak siaplah semua kerja aku.Jadi, nak tak nak aku terpaksalah pujuk diri aku sendiri supaya tak layankan sangat dia tu.Lantaklah dia nak datang.Aku tetap akan meneruskan semua kerja-kerja aku.Nak kenal tak siapa yang rajin sangat bertandang ke rumah aku tu?Scroll down...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Penyakit Mim
(Mim alif lam sin = malas)
Semua orang benci bila dia datang kan?

Malasnya aku!!!!!

6 comments:

Freaky said...

ahaha santai btol tdo atas laptop.. nak tdo atas benda mahal. demand tol :D

nadya e-man said...

waahhhh...comelnye dye...mcm kucing sy dlu...tp skrg dh mati...srius comel sgt...lau dpt kat sy,sy peluk2 dye...xnk dh bg dye lari...heeeee...

~~zAnAfAhMi~~ said...

betul, penyakit malas kalau dtg, semua benda tak menjadi. akak kalau time rajin, seharian rajin, time malas....kalau boleh hari2 nak malas..hehe..

blog-tips-kurus said...

sakit teruk tu. ubatnya ada pada diri sendiri. :-)

@Fr!^n@ said...

bila penyakit datang melanda saya pun benci... nak buang jauh2 tapi time tu la dia datang lagi dekat..
ni semua mesti sebab bisikan syaitan.. huuuuu

semoga dia cepat pergi dari awak yer.. :)

ain dzaya said...

haha....alololo!!apa yg si chumel itu sedang lakukan...

Let's have a break!