Wednesday, May 11, 2011

Ben 10 dalam kelas exam

   Jam menunjukkan pukul 12.45 tengah hari.Periksaan tamat jam 1.05 p.m.Maknanya ada lagi 20 minit sebelum masa tamat.Namun aku rasa seolah-olah bumi berhenti berputar.Bilalah loceng akan berbunyi?Mataku pula mengantuk yang amat sangat.Kelopak mataku bagai digantung dengan batu.Aduhai....

  Untuk menyahkan rasa mengantuk yang mengganggu, aku pun teruskan meronda di dalam kelas.Tiba-tiba aku ternampak sesuatu yang amat menarik.Agar dapat aku jadikan entry, aku pun cepat-cepat menangkap gambar tersebut sebagai bukti.(Harap-harap tak menyalahi peraturan sekolah ye.Shhh!!!Ada tak cikgu lain masuk blog aku ni agaknya.Kalau ada, harap-harap tiada yang kenal aku.He!He!he!Alamak!Skema sangat ayat aku hari ni.Tapi aku malu nak guna 'jugak', 'pulak' bila anak murid aku tegur)

  Berbalik pada  'gambar' yang aku maksudkan tadi, agak-agaknya gambar apa?Gambar penyanyi KPop?(Sebab anak murid aku ramai yang gila KPop) Bukan.... Gambar candid cikgu?(Tentulah tidak)Gambar lucah?Hissh!Tak masuk dalam senarai langsung!Oklah.. aku tunjuk gambar tu di bawah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 Tada!!!Anak patung Ben 10 ( Bukan Ben Ashaari tau!) yang melekat di beg.

   Selain Ben 10 ada juga anak-anak patung yang lain seperti ...

Domo ( Hiii!!!Takut!)


Domo versi comel

Teddy bear

Singa

... dan Pooh

Itulah antara anak-anak patung comel yang popular di sekolah

FAKTA
1. Anak-anak zaman sekarang beruntung kerana dapat apa juga yang diminta
2.Anak-anak murid aku yang minat pada soft toys yang tergantung di beg atau sebagai bekas pensel adalah dari Tingkatan 1 hinggalah Tingkatan 5.
3.Aku pun minat juga tapi malu!!! (Aku suka Wonder Pets!Boleh aku gantung di beg?)




5 comments:

Lydia Miza said...

tu lah..minta apa jek sure dpt.kita dulu tak merasa pun

Firdaus Life said...

haha cayalah ade peminat ben 10

toyolkiut said...

apa yg penting..
kerjasama..
hehe..

TK zaman muda2 dulu xde pun menda2 gini d beli, mklum la xde duit..
huhu..
skrg bila ada duit, minat lak dh ilang..
hehe..

Ayie said...

Domo, patung yang huduh tapi cute.. hahahahaha

Madd said...

minat wonderpets...
hehehhehe...
apa yang penting 'KERJASAMA'

Post a Comment