Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, May 3, 2011

Budak dibuang dalam hutan.Aku pun ambil buat anak angkat.Anak siapa entah!

   Kalaulah aku dapat tau siapa yang buang budak tu dalam hutan, memang aku ketuk tangan dia dengan hammer.Sampai hati dia buang budak yang comel macam tu.Takde cacat cela langsung.Sihat walafiat.Nasib baiklah aku jumpa budak tu sebelum dibaham dek anjing liar.Tak dapat aku bayangkan tubuh yang sepolos itu dicarik-carik oleh anjing atau biawak atau dihurung dek semut-semut.

  Aku nak report pada polis pun aku tau, polis tak kisah pun.Takkan aku nak tinggal budak tu melalak sorang-sorang dalam hutanJadi aku pun ambik bawak balik dan beri susu.Kesian.... Lapar sangat budak tu.Aku tak tau namanya apa jadi aku panggil Putih sajalah.Mudah-mudahan Putih betah menjadi anak angkatku.Perkenalkan, anak angkatku Putih..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 
Macam nilah sebijik rupa Putih, anak angkat aku tu.
[Belum boleh ambik gambar Putih sebab dia masih sedih lagi kena buang]

15 comments:

RedVixen said...

huh! bantal pelok!

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ngeee...mcm kucing aunty cik bunga la ;) angle name die... gerammmm!

Memang kejam pagi² da buat MAK marahhh!!! isk3...

HAZWAN17 said...

kalau macam kucing tu..mmg sangat comel la..ade ke buang..jual pun mesri ade orang nak

Ayie said...

Uhh.. budak nih boleh dijual.. sila la jual, nanti boleh beli saham.. ^^

fuuyooh said...

salam.. hehe.. ipanelonline tu ape ye? hehe

Scarlett O'Hara said...

balik sekolah terus letak beg nak peluk Putih tapi dah puas cari Putih takde.Hua!!!!

Scarlett O'Hara said...

Yeah!!!!!!Putih balik!!!

Suhami Ahmad said...

aloloooo...gebunya putih dia

Mohamadazhan hjDesa said...

Putih memang comel la.hehe...

Tuan Penasihat said...

aeiii apeda?
sekali kucing daaa...

pergh gebu gila.

hawiz said...

comellllll sgt3

nUr _ atiQah said...

wah,,,comel nya..hehe^^~

toyolkiut said...

wow!
yg secomel tu pun orang snggup buang, klau yg berkurap tu x tau la..

ni klau adik Tk tngok ni, mau ia cilok dr cikgu ni..
suka sungguh ia ngn kucing ni..

Otakku Otaku said...

comel kot fluffy cmtu.. pic2. hehe

Buuwa said...

heheh... comei2..^_^

Let's have a break!