Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, May 30, 2011

Diserang virus pelemah...

   Hari ini, mulai 11.30 pagi hingga 1.00 tgh, aku mesti berada di sekolah kerana kelas tambahan untuk 3 Arif.Walau pun badan masih panas kerana diserang virus pelemah tubuh @ demam, aku gagahkan juga kerana tugas.Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar.Aduhhh!!!!Sakit tekak!


Kalau takde kelas, bolehlah aku berehat cam ni.


Kawan aku si Belalang Hijau Perisik pun demam.

6 comments:

Kak Aya said...

beginilah guru yang berdedikasi...yg sanggup menjadi lilin membakar diri menerangi orang lain..

Mrs.Yie said...

harap kesihatan akak yg kurang baik tidak menjejaskan tugas akak untuk mengajar ye :)

Belalang Hijau said...

demam klu stakat panas biasa jer,kira ok lagi la kan...leh jugak gagah buat keje. ini dgn selsesa, dgn sakit tekak, dengan bersinnyer, haduih...azab betoi...

harap scarlett cepat2 sihat ok :)

blog-tips-kurus said...

get well soon!
demam itu penghapus dosa.. :-)

najihah sahami said...

habislaa kalau kena demam. hehehe

grOundnUt said...

bagusnye...guru yang sangat bertanggung jawab..psssttt...jangan jangkitkan virus tu pada anak murid yaa...;P

Let's have a break!