Tuesday, May 17, 2011

Tutorial churp churp bergerak-gerak + 1 klik banyak link.

   6.48 petang.Mood:Happy.Alasan?Kerana aku berjaya melaksanakan suatu tugasan yang telah lama aku ingin tunaikan iaitu membuat churp churp aku bergerak-gerak dengan cantiknya( Cuba tengok di bahagian kanan rumah aku ni, di bawah rumah Cik Nuffy tu.Lepas tu, sudikanlah klik untuk maklumat lanjut).Jutaan terima kasih buat guruku Encik Nine kerana sudi meluangkan waktu mengadakan tutorial buatku.Bukan semua orang yang berilmu macam Encik Nine sudi memberikan tunjuk ajar.Pun demikian aku pohonkan kemaafan kiranya 'lagu iklan What Berry you are' mengganggu ketenangan kalian.Buat anda yang inginkan tutorial yang sama, sila klik link ini dan jangan lupa berikan credit buat guruku Encik Nine.Terima kasih cikgu!

Inilah Encik Opps!Silap! Enchik Nine.
(Kalau salah beritahu ye Enchik Nine)
Jangan lupa vote Enchik Nine untuk Digi Wwow Award.

4 comments:

puanbee said...

ahaa sama lah kite belajar dr encik nine jugak!

gnesop said...

Wah.. Cam ner satu klik byk link?
Menarik banner cam tu kan. Bergerak gerak

bicara mak dara said...

wahhh menarik.. nak try test jugak lah hehehehe

Enchik Nine said...

wahaha,... kanapakah gambaru disitu... :D

Post a Comment