Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, June 27, 2011

Alamak!Tajuk apa nak tulis ni?

   Benda yang lepas, janganlah dikenang lagi.Itulah kata-kata keramat yang baru je aku dengar.Bunyi macam mat bunga-bunga yang cakap kan?Tapi yang sebenar-benarnya meluahkan kata-kata romantik di atas adalah ....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Si Botak gengster Juvana.
Botak baru je cakap cam tu dalam siri Juvana malam ni.


Yang ni Kedah, gengster tak cukup umur.

 
Ni pulak cikgu yang paling aku menyampah.
Apa ntah nama dia.

Oklah.Jom tengok Juvana.

7 comments:

Freaky said...

ahaa kapten botak yang hensem.. best juvana

cik-terompah said...

tapi botak tak insaf lagi.. huhu

Afiqa Dayana said...

suka sgt tgk juvana !
bestt kan ?
hehee
i loikee daim ~
hihi :D

Puan Kutu said...

lor..suka!layan jugak juvana..:)

kpah k-poh said...

cikgu ariffin tu...anti ppuan..sbb bercerai dgn bini dia..bini dia ikut jantan lain...( pakai bahasa Juvana ni...) heee..

SheyPull said...

aku suke KEDAH..:) ckp lepas je..:)

folow


JOM singgah blog saya nak...Benci r aku dokter tu...ubat? lagi la

grOundnUt said...

daim dalam citer tu nampak naif sangat..ade lagi ke manusia naif di akhir zaman ni??^^'

Let's have a break!