Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 26, 2011

Celcom merajuk pulak!

   Oleh kerana Celcom hari ni cam merajuk je, maka tak dapatlah aku nak merayap ke rumah kawan-kawan.Dahlah dekat seminggu aktiviti blogging aku terganggu dek demam yang tak kebah-kebah.Jadi, aku post jelah dulu entry ciput ni sebagai tanda aku masih lagi aktif berblogging.Cuma keadaan memaksa aku mengurangkan kadar kecekapan aku bw.Harap-harap Cik Nuffy dan BE aku tu tak ikut merajuk.Kalau merajuk juga, alamat makin down lah aku jawabnya.

4 comments:

Aida Omar said...

hehehe...tau xpe celcom beberapa hari ne sgt slow..tp Alhamdulillah kali nie tmpt aida agak laju linenye..

saiazuan said...

happy blogwalking :D

jalan2 sini :D

http://eleventx.blogspot.com/2011/06/upcoming-july.html

grOundnUt said...

huii...celcom merajOk ke?atau celcom tengah bercOti~?^^'

puanbee said...

celcom mengantuk hr ni hujan hehe

Let's have a break!