Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, June 30, 2011

Cik Scarlett pesan...

Shhhh!!!Cik Scarlett takde.Dia kat sawah sekarang.Tapi jemputlah masuk.Dia suruh makan dan minum apa yang ada.Dah tu baca-baca majalah kat sini.
Malam karang dia jemput datang balik.
Paling cepat pun Cik Scarlett online pukul 4 petang lepas dia jumpa Sergio.
Hah?Ni sape yang cakap?
Saya yang cakap, pembantu Cik Scarlett.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hissh!Bukan aku yang cakap!
Cik Scarlett kalau nampak aku, mau dia lari marathon sampai rumah Mr Curly.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sayalah yang cakap.
Kenapa?tak percaya?

9 comments:

mr.curly said...

oooo disbbkn nk lari dr ulat bulu..sanggup lak masuk umah boye ye..psl pe??..psl wa la boye tu lalingggg..hahahaha

PeRmAtA bIrU said...

comelnya awak yang bercakap tu... hahhahaah

lilypelangi said...

saya join bloglist awk :)

http://pelangichenta.blogspot.com/2011/06/bloglist-ungu-scarletts-petals.html

pipoq said...

kucing bercakap ??!!

Scarlett O'Hara said...

To Mr Curly: Laling boye ada class!!!

Scarlett O'Hara said...

To permataniru:Comel ek?Tu tak tengok lagi tuan kucing tu.Lagi comel!

Scarlett O'Hara said...

To Lily:tq sbb join ek!

Scarlett O'Hara said...

To Pipoq:Haahlah kucing bercakap.Jgn tak percaya.

senyumSOYA said...

comel nya meow tu..heheh..saya pun x suka ulat bulu tu..gatal2~ hehe

Let's have a break!