Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, June 29, 2011

Dah lama aku cari kau!

   Dah lama benar aku cari kau.Hingga ke hujung dunia kata orang tapi tak jumpa-jumpa.Sampaikan masa aku nak cerita kenangan bersama kau dulu aku terpaksa guna gambar penyamar atau stand in.Abis tu tak jumpa gambar kau sama ada yang baru ataupun yang lama.Eh!tau-tau masa aku melawat si Si Todak, molek je aku nampak kau tersengih.Apa lagi, lepas aku mintak izin dari Si Todak, aku heret kau ke mari.Tengoklah gambar kau kat bawah tu!
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Nampak?Molek je kau tergolek dalam tangan si Todak.Buat kecur air liur aku je Si Tonjen ni.

Ni pulak gambar stand in yang aku sewa dari Cik Wahida.

19 comments:

saharinasaharudin said...

icream biscuit! :)

saiazuan said...

fav giler biskut ni.. biskut ke? hehehe :D


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hehehehehe masa kecik2 mmg suka makan roti bergula ni.. tp makan tang gula aje.. roti bulat tu buang hehe

Kak Aya said...

kat kedai runcit kampung kak aya banyak biskut ni..sedap kan? selalu makan masa kecik2 dulu

pha is said...

aq pon dah lama tak makan bnda ni.. ehehe...

beLLa said...

waa. lama tak makan biskut kecik ni..;p

cik bulan said...

biskut time kecik2 ni..hehe..feveret dlo2 ...lama xnampak dah biskut ni..hik3

MOK&SONS said...

lamanya tak makan..time kocik2 dlu slalu makan..hahah

niena shopping2u said...

waaa... sekut ni!!!!! da lama xmakan.. tingat zaman kecik dlu =.='
kalo demam mama beli biskut ni

kakchik@ella said...

Cikgu Scarlet, KC panggil ni biskut butang. hihi.

seyatodak said...

heheh ;-) cam konal je pic biskut tu.. hahah..
mmg susah la nak cri biskut tu skrng..;;

Jasman said...

Sedap biskut tu.haha

Scarlett O'Hara said...

To saiazuan:Ingatkan saya je yg minta Cik Tonjen ni.Awak pun minat jugak ek?

Scarlett O'Hara said...

To saharinasaharudin: Oooo...Ni namanya biskut ice-cream!

Scarlett O'Hara said...

To Mak Dara:Mak Dara panggil roti ke?

Scarlett O'Hara said...

To Kak Aya:Dah mcm mengidam dah ni tapi tak dapat2.Kak Aya duduk mana ek?

Scarlett O'Hara said...

To Pha Is & Bella : Susah nak cari dah biskut ni.Budak2 sekarang tau McD dgn KFC je.

Scarlett O'Hara said...

To Kak Chik:First time dengar org panggil biskut butang.

Scarlett O'Hara said...

To Todak :tq lah ek pinjam gambar Cik Tonjen.

Let's have a break!