Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, June 21, 2011

Discuss opss no! Discus!


Berdasarkan gambar ikan yang cantik di atas, cuba teka apakah aktiviti yang bakal aku jalankan esok.
(Atau dengan kata lain tugas / tanggung jawab)

Jawapan : Aku nak pergi beli ikan untuk akuarium?
( Opps! jawapan anda kurang tepat)
Teka lagi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Klu kedua: Sila lihat gambar.
Jawapan : Aku nak main gasing?
(Juga kurang tepat)
Scroll down untuk tahu jawapan...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tada!!!
(Alamak!Donald Botak ni enterframe pulak!)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Haa!yang ini baru betul!
Tapi bukan aku yang nak melontar cakera @ discus ni.
Aku cuma jadi hakim je untuk acara sebelum sukan yang akan diadakan esok dan lusa.
Kalau aku yang lontar, takut terkehel pinggang aku.Dahlah sakit kena injek semalam tak baik-baik lagi ni!

Maklumat lanjut, kalau ada yang nak tahu apa itu discus, sila klik DI SINI.

p.s:Apa kena mengena gambar ikan di atas tu?
Kaitannya adalah nama ikan tu adalah 'Discus'
Tak percaya, sila tanya pakar ikan.

Ok.Nak buat Wordless Wednesday pulak ni untuk esok.Terpaksa buat auto publish sebab tak tau pukul berapa aku balik jadi hakim esok.

5 comments:

Raja Syakirah said...

ehhhhhh
samalahhhh
http://kieraomar.blogspot.com/2011/04/hitam-purple-pink-jom-buat-eksperimen.html

btw, I join bloglist u, as i'm addicted in purple
=P

Raja Syakirah said...

lupa pulak
http://kieraomar.blogspot.com/2011/06/bloglist-ungu-scarletts-petals.html

sop said...

wah.. jadi hakim lempar cakera tu.. :)
bahagian ukur ker catat? huhuh

Scarlett O'Hara said...

To raja Shakirah : Welcome to the club! =)

Scarlett O'Hara said...

To Sop : Bahagian ukur!Penat terlari2 sbb hari nak hujan.Padang pulak lecak dah macam sawah padi.

Let's have a break!